Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

tirsdag den 18. marts 2014

Røget medister med citrussalsa


Røget medister med citrussalsa:
400 g røget medister
4 mindre appelsiner
4 store tomater
1 rødløg
1 lime
1 spsk. olivenolie
1 tsk. salt
1 knsp. cayennepeber

Skær medisteren i tynde skiver. Skæl og skær appelsinerne i tern. Skær tomaterne i små tern. Skræl og hak løget fint. Kom det hel op i et ildfastfad.
Halver limen og pres saften ud. Bland saften med olie, salt og cayennepeber. Hæld dressingen over medister-blandingen og vend rundt.
Kom fadet i ovnen ved 225 grader i 15 minutter.
Server med kartoffelmos og grønne bønner.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar