Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

tirsdag den 25. marts 2014

Rødbede/grape salat


Rødbede/grape salat: 
400 g rødbede
2 grapefrugter
Evt. bredbladet persille til pynt

Dressing:
1 spsk. grov dijonsennep
1 spsk. olivenolie
1 spsk. balsamico
Salt og peber

Kog rødbederne i 30-40 minutter til de er møre. Lad dem køle lidt af inden de smuttes inder koldt vand.
Pisk alle ingredienserne sammen til dressingen.
Skær rødbederne i tern og vend dem i dressingen.
Skær skrællen af grapefrugterne og skær kødet i tern.
Anret grapefrugterne på et fad og fordel rødbederne i midten ovenpå.
Top eventuelt med lidt persille.

Opskriften er lavet med inspiration fra Vanløse Blues

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar